Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-sånger

Forum > Harry Potter > HP-sånger

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Hittade ingen sånhär tråd, men Avada Kedavra om det finns.)

Jaja, jag är så sjukt fötjust över Harry Potter sånger. Här kan ni skriva ner, om ni kan några eller har kommit på några.
Denhär väldigt... konstiga sången om Fred och George har jag och min kopis kommit på då vi höll på att spela kort och hade något konstigt skratt anfall som inte gick bort.
mel. Staffan var en stalledräng

Fredd och George föddes för länge sen, vi tack om nu så gärna.
I ett ganska fattigt hem, Allt för den ljusa stärnan.
Ingen dager synes än, Fred och George på kvastarna de flyga.


Fred och George de skämtar ju, vi tack om ni så gärna.
De driver en butik just nu, allt för den ljusa stjärnan.
Ingen dager synes än, Fred och George på kvastarna de flyga.


Vem är rädd för Ni-Vet-Vem, vi tack om nu så gärna.
Man borde va rädd för skit i kläm, allt för den ljusa stärnan.
Ingen dager synes än, Fred och George på kvastarna se flyga.


Det blir krig mot Du-Vet-Vem, vi tack om nu så gärna
Harry Potter far dit hem, för att hitta näst sista horrokruxen.
Ingen dager synes än, Fred och George på kvastarna de flyga.


George har tappat ett öra, vi tack om nu så gärna.
Och Fred är död och kan inte höra, allt för den ljusa stärnan.
Ingen dager synes än, Fred till himmelen han sedan flyga.

*snyft*

Såå, har ni några..? (haha, kan vara lite wired tråd men ändå..)

1 jan, 2012 20:12

Tonkss
Elev

Avatar


Hahaha rolig låt! :'D Jag har inte hittat på några egna men det kanske är på tiden snart!

btw Den här tråden ska väll vara i W-Rock forumet? :>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

1 jan, 2012 22:16

joel9324
Elev

Avatar


Haha! rolig låt dude! Men kanske Wizard Rock forumet tråden skulle platsa i?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

1 jan, 2012 22:29

Forum > Harry Potter > HP-sånger

Du får inte svara på den här tråden.