Paus?
Forum > Harry Potter > Paus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Train
Elev |
Har ni någonsin kollat på HP på datorn, och pausat mitt när någon karaktär gör en rolig min eller något?
Jag pausade igår, och av en slump blev det såhär! HAHA, Dog lite. Dela med er av bilder ni tagit, som av slump blivit roliga! Edit: Tryck på bilden för större version!
31 dec, 2011 16:33 |
|
Tonkss
Elev |
31 dec, 2011 16:35 |
|
Borttagen
|
Det är roligare att bomba en F-knapp
31 dec, 2011 16:36 |
|
Train
Elev |
31 dec, 2011 16:37 |
|
Draken Norbert
Elev |
31 dec, 2011 16:48 |
|
Amortentia
Elev |
31 dec, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
HAHAHHA
31 dec, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2011 17:36 |
|
blablablaa
Elev |
HAHAHHA pausade en gång så såg Vernon ut som en fisk, HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA shit..
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 31 dec, 2011 18:58 |
|
SweetSweet
Elev |
Haha, jag pausade en gång när Ron gjorde världens roligaste min! XD
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 31 dec, 2011 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen