HAPPY BIRTHDAY TOM RIDDLE
Forum > Harry Potter > HAPPY BIRTHDAY TOM RIDDLE
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Allas våran fina Voldemort fyller år idag, 31 december. :'D
Någon som vet hur mycket han fyller (eller skulle fylla, rättare sagt)? Grattis Mörkrets Herre! ♏︎ 31 dec, 2011 14:21 |
|
joel9324
Elev |
31 dec, 2011 14:21 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
31 dec, 2011 14:24 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
31 dec, 2011 14:31 |
|
Borttagen
|
Haha, min pappa sa att vi skulle fira Voldemort med att skicka upp raketer till hans ära... xD
31 dec, 2011 14:33 |
|
Borttagen
|
Grattis Tom ! ♥
Du gjorde böckerna spännande med ditt mördande! ♥ Ha det så bra nu! Puuuss! 31 dec, 2011 14:35 |
|
Drake
Elev |
85 år, tror jag!
Stod på mitt chokladgrodekort att han föddes år 1926... Alltså, det här måste firas! Grattis Voldy♥ Tänk vad bra att så många firar dig med raketer! ♥ 31 dec, 2011 14:36 |
|
Ms.Markus
Elev |
31 dec, 2011 14:37 |
|
blablablaa
Elev |
Grattis Voldie, Voldy, Voldemort, Tom, Tom Riddle, Tom Dolder, Mörkrets Herre, The Dark Lord, Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn, Du-vet-vem, Ni-vet-vem, You-Know-Who, He-Who-must-not-be-named!
Kärt barn har många namn! Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 31 dec, 2011 14:44 |
|
Fang
Elev |
Grattis!
31 dec, 2011 14:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen