Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Hur ser din topp 3 i Harry Potter böckerna?

Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i Harry Potter böckerna?

Användare Inlägg
"Parvati Patil"
Elev

Avatar


1. Harry Potter och Fenixorden.
( För den är längst och bra. )

2. Harry Potter och Dödrelikerna.
( För den är spännande och sorlig. )

3. Harry Potter och Halvblodsprinsen.
( För den är sorlig och bra. )

Vad tycker du?

I’m a bit dark and twisted.

31 dec, 2011 12:58

Borttagen

Avatar


31 dec, 2011 13:30

Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i Harry Potter böckerna?

Du får inte svara på den här tråden.