Epilogen i dödsrelikerna del 2..
Forum > Harry Potter > Epilogen i dödsrelikerna del 2..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amortentia
Elev |
Är jag den ända som irriterar sig på att dom inte gjorde hela epilogen i filmen som i boken? Filmen är den kortaste av alla filmer och dom kunde inte lägga till typ 5 minuter på epilogen i filmen , skulle så vilja ha sett teddy och det med neville..
![]()
30 dec, 2011 22:47
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 16:10
|
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Amortentia: Är jag den ända som irriterar sig på att dom inte gjorde hela epilogen i filmen som i boken??? Filmen är den kortaste av alla filmer och dom kunde inte lägga till typ 5 minuter på epilogen i filmen , skulle så vilja ha sett teddy och det med neville.. Sant.
30 dec, 2011 23:03 |
|
annawpotter
Elev |
Håller med till viss del, men tycker ändå de fått till den sista scenen väldigt bra.
Jag är jätteglad att de hade kvar de riktiga skådespelarna, var lite orolig för att de skulle ta in några helt andra. Hela Harry Potter serien slutade på det sättet jag ville, jag var lycklig ![]()
31 dec, 2011 00:24 |
Forum > Harry Potter > Epilogen i dödsrelikerna del 2..
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen