Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur ser din topp 3 i HP filmerna?

Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i HP filmerna?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
"Parvati Patil"
Elev

Avatar

+2


1. Dödsrelikerna del 2 (Stor grät mer än halva filmen första gången, jag såg den)

2. Halvblodsprinsen ( Den är sorlig, Dumbledor dör... )

3. Dödsrelikerna del 1 ( Den är sorlig, spännande, rolig och bara så bra )

I’m a bit dark and twisted.

30 dec, 2011 15:39

Ladusvalan
Elev

Avatar

+2


1. Dödsrelikerna, del 2
2. Dödsrelikerna, del 1
3. Den flammande bägaren

Anledningen till mina val är att dessa filmer är de mest spännande (den fjärde filmen tyckte jag alltid bäst om när jag var yngre, och de två sista filmerna gjorde att jag återfick mitt intresse för Harry Potter)... (Fast de andra är förstås också bra!)

30 dec, 2011 15:51

3m3li3
Elev

Avatar


1 Dödsrelikerna del 2
2 De vises sten
3 Dödsrelikerna del 1
Har ingen förklaring , men tycker egentligen inte om filmerna speciellt mycket...

1 jan, 2012 19:14

Mahoqny
Elev

Avatar


1. Fenixorden
2. Dödsrelikerna del 2
3. Fången från Azkaban

Samma ordning för böckerna!

~Toujours pur~

1 jan, 2012 19:21

Borttagen

Avatar


1. Dödsrelikerna del 2
Spoiler:
Tryck här för att visa!- Den är så sjukt sorlig (åh, min lilla Freddie...)men ändå så bra, spännande och man börjar helt enkelt fatta hur allt hänger ihop. Storbölade ärligt talat i stort sett hela tiden hela tiden ("Är du okej, Freddie?", "Ja"... Åhåhå, kände på mig redan då att något ont skulle hända någon av dem)


2. Halvblodsprinsen
Spoiler:
Tryck här för att visa!- Denna film är mest bara spännande, inte så värst sorligt även om Dumbledore dör. Han lämnade mig ändå helt oberörd efter den dramatiska senen. Och Weasleys Vassa Varor, är ju hel awesome (Ron: "Hur mycket kostar den här?" F&G: "5 galleoner." Ron: "För mig?" F&G: "5 galleoner." Ron: "Jag är er bror!" F&G: "10 galleoner"... Hahaha, garvar ihjäl mig)


3. Fenixorden
Spoiler:
Tryck här för att visa!- Jag tycker den är så grym, Fred och George som flyger iväg på sina kvastar, Umbridge som blir rasande på alla raketer (då hon blir jagad av den där jätte drak-raketen *hjärta*) och allt möjligt. Men också spännande då de flyger till mysterieavdelingen, sorligt då Sirius dör...

1 jan, 2012 19:49

Lills
Elev

Avatar


1. Dödsrelikerna del 2
2. De Vises Sten
3. Fenixorden

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

1 jan, 2012 19:53

Miss.Rowena
Elev

Avatar


1. Halvblodsprinsen ( Stackars Draco...! )
2. DH prt. 2
3. Fången från azkaban c:

~ Med rätt att besserwissa ~

1 jan, 2012 20:25

Borttagen

Avatar


1.Dödsrelikerna del 1
2.Dödsrelikerna del 2
3.Fenixorden

1 jan, 2012 20:29

Borttagen

Avatar


1. Halvblodprinsen
2. Dhp2
3. Dhp1

1 jan, 2012 20:31

Rawenclaw98
Elev

Avatar


1. Deathly Hallows part 2
2. Chamber of Secrets
3. The Philosopher's Stone

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2hol85u.gif................ Proud Ravenclaw................Newtina trash

1 jan, 2012 20:33

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i HP filmerna?

Du får inte svara på den här tråden.