Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i HP filmerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
"Parvati Patil"
Elev |
1. Dödsrelikerna del 2 (Stor grät mer än halva filmen första gången, jag såg den)
2. Halvblodsprinsen ( Den är sorlig, Dumbledor dör... 3. Dödsrelikerna del 1 ( Den är sorlig, spännande, rolig och bara så bra ) I’m a bit dark and twisted. 30 dec, 2011 15:39 |
|
Ladusvalan
Elev |
1. Dödsrelikerna, del 2
2. Dödsrelikerna, del 1 3. Den flammande bägaren Anledningen till mina val är att dessa filmer är de mest spännande (den fjärde filmen tyckte jag alltid bäst om när jag var yngre, och de två sista filmerna gjorde att jag återfick mitt intresse för Harry Potter)... (Fast de andra är förstås också bra!) 30 dec, 2011 15:51 |
|
3m3li3
Elev |
1 Dödsrelikerna del 2
2 De vises sten 3 Dödsrelikerna del 1 Har ingen förklaring 1 jan, 2012 19:14 |
|
Mahoqny
Elev |
1. Fenixorden
2. Dödsrelikerna del 2 3. Fången från Azkaban Samma ordning för böckerna! ~Toujours pur~ 1 jan, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
1. Dödsrelikerna del 2
Spoiler: Tryck här för att visa! 2. Halvblodsprinsen Spoiler: Tryck här för att visa! 3. Fenixorden Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jan, 2012 19:49 |
|
Lills
Elev |
1 jan, 2012 19:53 |
|
Miss.Rowena
Elev |
1. Halvblodsprinsen ( Stackars Draco...! )
2. DH prt. 2 3. Fången från azkaban c: ~ Med rätt att besserwissa ~ 1 jan, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
1.Dödsrelikerna del 1
2.Dödsrelikerna del 2 3.Fenixorden 1 jan, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
1. Halvblodprinsen
2. Dhp2 3. Dhp1 1 jan, 2012 20:31 |
|
Rawenclaw98
Elev |
1. Deathly Hallows part 2
2. Chamber of Secrets 3. The Philosopher's Stone ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
1 jan, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen