Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Bianca
Elev

Avatar


Hej, som rubriken säger så tycker jag att det är jätte synd att det inte finns flera Harry Potter filmer/böker. Vad tycker ni ?

29 dec, 2011 19:17

Borttagen

Avatar


Det är ju ganska många ändå... men det skulle vara jättekul med en fortsättning... men förstår Rowling om hon inte vill skriva hur många böcker som helst hela livet.
Det var tänkt från början att det skulle bli sju böcker.
Och sen höll det nästan på att bli nio filmer för de tänkte dela på fenixorden.
Sen finns ju pottermore nu som tydligen skulle vara någon fortsättning enligt Rowling.

29 dec, 2011 19:22

Borttagen

Avatar


Fast 8 filmer är ju inte så dåligt

29 dec, 2011 19:33

Lills
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fast 8 filmer är ju inte så dåligt

Håller med!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

29 dec, 2011 20:44

Mahoqny
Elev

Avatar

+1


Det är bättre med 8 bra filmer än 15 smådåliga!

~Toujours pur~

29 dec, 2011 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mahoqny:
Det är bättre med 8 bra filmer än 15 smådåliga!


Well spoken

29 dec, 2011 20:52

OliverPhelps
Elev

Avatar


Skrivet av Mahoqny:
Det är bättre med 8 bra filmer än 15 smådåliga!


Ja, exakt! Jag är ändå ganska nöjd

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F72bf91e64556f4df227e3ae09bc3d463%2Ftumblr_mgvsuoZegY1s0zmzno1_500.gif

29 dec, 2011 20:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mahoqny:
Det är bättre med 8 bra filmer än 15 smådåliga!


Well spoken


Håller med sååååååååååå mycket!

29 dec, 2011 20:53

Luna_Love
Elev

Avatar

+1


Jag tycker att det är jätte synd att det inte finns fler hp Böcker/filmer.

Så synd

29 dec, 2011 21:07

Bianca
Elev

Avatar


Skrivet av Luna_Love:
Jag tycker att det är jätte synd att det inte finns fler hp Böcker/filmer.

Så synd





Jag håller med

29 dec, 2011 21:55

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(

Du får inte svara på den här tråden.