Halvblodsprinsen, extramaterial
Forum > Harry Potter > Halvblodsprinsen, extramaterial
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har ni kollat in extramaterialet till Harry Potter och Halvblodsprinsen??
Inte?? Gör det! "Whats on your mind" med Tom Felton: En av mina favoriter: "Special Effects with Tom, Matthew and Oliver" Och här får Emma "tatuera" in dödsätarmärket: Och sen finns en jättebra fim med J.K Rowling som är ca 1 Timme, så om du har filmen, kolla in det! 28 dec, 2011 12:33 |
|
Rawenclaw98
Elev |
28 dec, 2011 12:49 |
|
blablablaa
Elev |
Hohoho, awesome!
Det där med Dödsätar märket var ju enkelt att göra! Okej, hon sa ju att hon skulle göra det på de enkla viset, men det var ju superenkelt Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 28 dec, 2011 12:50 |
|
ikka
Elev |
28 dec, 2011 13:05 |
|
Tonkss
Elev |
28 dec, 2011 13:07 |
|
Weasley
Elev |
Coolt
28 dec, 2011 13:48 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Ja, har sett det, Jo säger att Dumbledore är gay!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 28 dec, 2011 14:24 |
|
Borttagen
|
NAJS! Har alltid gillat extramaterialen på DVD
28 dec, 2011 14:44 |
|
Train
Elev |
28 dec, 2011 15:00 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag har kollat på DVD:n ett par gånger hemma
28 dec, 2011 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen