The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
27 dec, 2011 19:29 |
|
Ginnyy
Elev |
27 dec, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
Jag försöker se den på tv men missar den hela tiden. När sänds den?
27 dec, 2011 19:45 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag tycker mycket om tv-serien
without something there is no nothing 27 dec, 2011 19:46 |
|
Celebikai
Elev |
Har precis börjat se säsong 2 (är liiite efter) och det är rätt så deprimerande
Glenn, Merle, Andrea och Rick är favoriterna. ![]()
2 aug, 2012 00:40 |
|
Borttagen
|
Jag har sett ett avsnitt av TWD, och det var med en kompis när jag var hemma hos honom senast. Ska dit imorgon också, och då har vi planer på att se ett till avsnitt. Den serien är lite mysko i början, och jag tror det kommer vara evigt förknippad med Simon, men jag ska ge den en chans
2 aug, 2012 00:53 |
|
Celebikai
Elev |
Nån som har börjat se på säsong 3 ännu?
tycker att säsong 3 är bättre än dom förra säsongerna men Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
25 okt, 2012 11:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vågar inte titta längre
without something there is no nothing 25 okt, 2012 11:54 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Li: Jag vågar inte titta längre sista avsnittet av säsong 2 skrämde mig jättemycket ![]()
25 okt, 2012 12:15 |
|
LittleButterfly
Elev |
Kollar på TV-serien, var lite besviken på förra säsongen, men den tredje gillar jag skarpt hittills!
25 okt, 2012 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen