Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Konstigt

Forum > Harry Potter > Konstigt

Användare Inlägg
elsapelsa
Elev

Avatar


Tycker inte någon det är konstigt i sista filmen?
När Harry dör kommer han ju till king kross eller nåt.
Där har han inte sina glasögon!
Någon som håller med?

elsapelsa

25 dec, 2011 21:39

Borttagen

Avatar


Han fick väl tillfälligt bra syn eller något x3. Men nja, jag vet inte riktigt. Så konstigt var det väl inte.

25 dec, 2011 21:46

joel9324
Elev

Avatar


kom ihåg att varna med spoilers om det är något med
Spoiler:
Tryck här för att visa!harrys död
eller liknande. lla kanske inte läst eller sett del 2.. Tänk på det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

25 dec, 2011 22:02

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av elsapelsa:
Tycker inte någon det är konstigt i sista filmen?
När Harry dör kommer han ju till king kross eller nåt.
Där har han inte sina glasögon!
Någon som håller med?


I boken har han inte ens sina kläder längre Det är ju en vision i hans egna huvud, men glöm inte!!! That doesn't mean it's not real.

25 dec, 2011 22:13

bluebirdflies
Elev

Avatar


Något som är sjukt konstiggt är att i tredje filmen är Lavender Brown mörkhyad men i sjätte och sjunde är hon vit (Inget rasistiskt!!!)

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

25 dec, 2011 23:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av bluebirdflies:
Något som är sjukt konstiggt är att i tredje filmen är Lavender Brown mörkhyad men i sjätte och sjunde är hon vit (Inget rasistiskt!!!)


Haha ja, de bytte skådespelerska.

25 dec, 2011 23:20

bluebirdflies
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av bluebirdflies:
Något som är sjukt konstiggt är att i tredje filmen är Lavender Brown mörkhyad men i sjätte och sjunde är hon vit (Inget rasistiskt!!!)


Haha ja, de bytte skådespelerska.


Det förstår jag också, men trodde de att vi inte skulle märka? liksom ganska stor skillnad

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

25 dec, 2011 23:24

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av elsapelsa:
Tycker inte någon det är konstigt i sista filmen?
När Harry dör kommer han ju till king kross eller nåt.
Där har han inte sina glasögon!
Någon som håller med?


Dumbledore har väll heller inte glasögon? Så jag antar att alla kroppens "fel" försvinner. Dumbledores hand var ju bra.

25 dec, 2011 23:27

Forum > Harry Potter > Konstigt

Du får inte svara på den här tråden.