Jagvetinte vad men...?
Forum > Harry Potter > Jagvetinte vad men...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har börjat gilla Voldie, och Snape..?
Haha, idn why. Men jag har börjat gilla de som är lite "elaka" som då Voldie, och Black Jaja, gillar ni Voldie?? 23 dec, 2011 11:42 |
|
Borttagen
|
Jag gillar honom som ung, när han fortfarande var Tom Riddle. Söt var han då ♥.
23 dec, 2011 11:44 |
|
Freja
Elev |
Jag gillar honom lite, men Bellatrix tycker jag är jättecool.
Hon är ju ändå på den onda sidan Everything is Dramione and nothing hurts. 23 dec, 2011 11:47 |
|
Borttagen
|
Bellatrix är cool
23 dec, 2011 11:51 |
|
Draken Norbert
Elev |
23 dec, 2011 12:07 |
Forum > Harry Potter > Jagvetinte vad men...?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen