Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

weasley

Forum > Harry Potter > weasley

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


varför är weasleys fattiga? kan ja inte fatta fast det är bra att harry jer sin turneringsvinst till fred och george

22 dec, 2011 12:41

Freja
Elev

Avatar


För att det är många att försörja i familjen

Everything is Dramione and nothing hurts.

22 dec, 2011 12:43

Borttagen

Avatar


Jaa det är en stor familj och är det bara Arthur som försörjer dom? För Molly har väll inget jobb

22 dec, 2011 12:45

Borttagen

Avatar


men molly lagar väl mat

22 dec, 2011 12:48

Freja
Elev

Avatar


Nej, Molly är en hemmafru så hon jobbar inte

Everything is Dramione and nothing hurts.

22 dec, 2011 13:02

Borttagen

Avatar


Weasleys är ingen rik familj, och de har många barn att försörja och då blir det inte så mycket kvar. Visst är det synd, att inte alla kan födas rika?

22 dec, 2011 13:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
men molly lagar väl mat


Men det betyder ju inte att hon jobbar?
Jag menar, dem tjänar ju inga pengar på att Molly lagar mat liksom?

Men Molly skulle faktiskt lätt få ett jobb inom matlagning om man tänker så.
Hon är ju jätteduktig på det!♥
Fast, finns det några kock-jobb i trollkarlsvärlden?

22 dec, 2011 13:35

joel9324
Elev

Avatar


De har inte råd med så mycket, Arthur kanske inte får så mycket betalt, vem vet...?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

22 dec, 2011 13:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
men molly lagar väl mat


Men det betyder ju inte att hon jobbar?
Jag menar, dem tjänar ju inga pengar på att Molly lagar mat liksom?

Men Molly skulle faktiskt lätt få ett jobb inom matlagning om man tänker så.
Hon är ju jätteduktig på det!♥
Fast, finns det några kock-jobb i trollkarlsvärlden?


Tror nog att husalfer sköter det mesta

22 dec, 2011 21:22

Weasley
Elev

Avatar


Det är dom nog för att dom är så många i familjen.

23 dec, 2011 08:37

1 2

Forum > Harry Potter > weasley

Du får inte svara på den här tråden.