weasley
Forum > Harry Potter > weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
varför är weasleys fattiga? kan ja inte fatta fast det är bra att harry jer sin turneringsvinst till fred och george
22 dec, 2011 12:41 |
|
Freja
Elev |
För att det är många att försörja i familjen
Everything is Dramione and nothing hurts. 22 dec, 2011 12:43 |
|
Borttagen
|
Jaa det är en stor familj och är det bara Arthur som försörjer dom? För Molly har väll inget jobb
22 dec, 2011 12:45 |
|
Borttagen
|
men molly lagar väl mat
22 dec, 2011 12:48 |
|
Freja
Elev |
Nej, Molly är en hemmafru så hon jobbar inte
Everything is Dramione and nothing hurts. 22 dec, 2011 13:02 |
|
Borttagen
|
Weasleys är ingen rik familj, och de har många barn att försörja och då blir det inte så mycket kvar. Visst är det synd, att inte alla kan födas rika?
22 dec, 2011 13:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men molly lagar väl mat Men det betyder ju inte att hon jobbar? Jag menar, dem tjänar ju inga pengar på att Molly lagar mat liksom? Men Molly skulle faktiskt lätt få ett jobb inom matlagning om man tänker så. Hon är ju jätteduktig på det!♥ Fast, finns det några kock-jobb i trollkarlsvärlden? 22 dec, 2011 13:35 |
|
joel9324
Elev |
22 dec, 2011 13:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: men molly lagar väl mat Men det betyder ju inte att hon jobbar? Jag menar, dem tjänar ju inga pengar på att Molly lagar mat liksom? Men Molly skulle faktiskt lätt få ett jobb inom matlagning om man tänker så. Hon är ju jätteduktig på det!♥ Fast, finns det några kock-jobb i trollkarlsvärlden? Tror nog att husalfer sköter det mesta 22 dec, 2011 21:22 |
|
Weasley
Elev |
Det är dom nog för att dom är så många i familjen.
23 dec, 2011 08:37 |
Forum > Harry Potter > weasley
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen