Hjälp mig! :3 (Skulle betyda grymt mycket om ni kollade)
Forum > Off Topic > Hjälp mig! :3 (Skulle betyda grymt mycket om ni kollade)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsan mugglisar!
Som jag förstår tycker de flesta av er att Joanne är en fantastisk författare och förkänar massvis med beröm, det gör såklart jag också. :3 Jag har haft en liten plan ett tag, och nu ska det ske. Jag ska skriva ett långt fint handskrivet brev till Svenska Akademin och föreslå att J.K.Rowling ska få Nobelpriset i litteratur. Jag behöver dock lite hjälp med det. Om ni tycker att hon borde få nobellpriset, skriv " Jag tycker att Joanne Kathleen Rowling förkänar att få Nobelpriset i literatur. " och erat för- och efternamn på en bit papper och fotar det så skriver jag ut det. Det kommer jag skicka i ett kuvert med brevet så de ser att lite folk håller med. Jag ska försöka få lite underskrifter på riktigt också om jag kan. Jag försöker skicka mitt blev så tidigt som möjligt så de har tid att fundera på det. Om ni vill skriva en liten personlig text, t.ex. om böckerna har förändrat något för er eller hjälp er på något sätt. :3 JAG HAR INTE SKICKAT BREVET ÄN, KÄNN ER FRIA ATT SKRIVA UNDER! Edit: Okej, efternamn är inte nödvändigt, förnamn duger. :3 22 dec, 2011 12:37
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-22 kl. 13:00
|
|
Minidjuret
Elev |
Ger dig det handskrivet istället, du bor så nära!
(Du fick idéen när vi tittade på den filmen i skolan och jag och du sa "J.K borde få det" ellerhur xD) 22 dec, 2011 12:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Ger dig det handskrivet istället, du bor så nära! (Du fick idéen när vi tittade på den filmen i skolan och jag och du sa "J.K borde få det" ellerhur xD) Härligt! ( Yep, det va då. :3 ) 22 dec, 2011 12:42 |
|
scarhead
Lärare |
jag gör det gärna, men jag är så emot att skriva mitt efternamn tyvärr, brukar vilja ha det så privat som möjligt.... xd
men jag ska fundera på det! 22 dec, 2011 12:44 |
|
Draken Norbert
Elev |
22 dec, 2011 12:45 |
|
Freja
Elev |
Bra idè!
Everything is Dramione and nothing hurts. 22 dec, 2011 12:45 |
|
Borttagen
|
Oh, eh. Förnamn räcker om man inte vill lämna ut efternamn. ^w^
22 dec, 2011 12:46 |
|
scarhead
Lärare |
jag skriver iaf Matilda L, eftersom mitt efternamn stavas L. :3 men jag skriver på en lapp och fotar!
22 dec, 2011 12:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: jag skriver iaf Matilda L, eftersom mitt efternamn stavas L. :3 men jag skriver på en lapp och fotar! Oh, det är ännu bättre! 22 dec, 2011 12:47 |
|
Minidjuret
Elev |
Sen kan vi ju, my, fråga på mugglisträffen om de vill ge handskrivna? c:
Tror att det, eller jag tycker, det känns bättre med så många handskriva som möjligt? S: 22 dec, 2011 12:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen