*fniss*
Forum > Harry Potter > *fniss*
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
En av mina kompisar uttalar Quidditch; Kidditch. *fniss* Ah, tänkte bara berätta det
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 dec, 2011 22:39 |
|
Roxy
Elev |
21 dec, 2011 23:10 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
21 dec, 2011 23:12 |
|
themarauder
Lärare |
21 dec, 2011 23:14 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Jag säger Hagrid som Haagrid. Jag har inte läst dom på engelska så då säger jag heller inte Hagrid som man gör på engelska. Även om jag håller på att läsa ettan på engelska så är det svenska ändå mer naturligt för mig.
22 dec, 2011 01:32 |
Forum > Harry Potter > *fniss*
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen