Läskiaste varelsen i HP?
Forum > Harry Potter > Läskiaste varelsen i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley
Elev |
Hej, jag undrar vilken varelse i HP tycker du är läskiast?
21 dec, 2011 18:24 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2011 18:25 |
|
Killer Queen
Elev |
Dementorer! Finns säkert något mer men kommer inte på det just nu...
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 21 dec, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2011 18:33 |
|
Ginnie Potter
Elev |
Dementorer och Voldermort...
21 dec, 2011 18:34 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
Dementorer och dom där stora spindlarna
21 dec, 2011 18:39 |
|
Borttagen
|
Jaa, spindlarna är ju lite creepy... 21 dec, 2011 18:42 |
|
Borttagen
|
Spindlarna, Dementorerna.
21 dec, 2011 18:45 |
|
L
Elev |
Dementorerna tror jag... Fast Nagini är läskig. Massor <.<
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 21 dec, 2011 18:48 |
Forum > Harry Potter > Läskiaste varelsen i HP?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen