Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag hade så gärna velat...

Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Ronald Weasley
Elev

Avatar


.. Börja på Hogwarts!
Jag skulle ha fått mitt brev i år!
Jag har inte fått det så - kanske nästa år!
Hehehe... Nä, men den här tråden är lite lik min andra tråd (Hur skulle du reagera om du skulle ha fått brevet till Hogwarts eller en annan magiskola? ) men de är långt ifrån samma! Om du vill till den andra tråden så kan du klicka HÄR!

Jag kan garantera att alla på mugglis hade velat få brevet!

20 dec, 2011 16:50

Miu
Elev

Avatar


Jag har fått!
ÄR ÖVERLYCKLIG!
SKA TILL HOGWAAAAARTS!
*avlider*

Love Harry, love..

20 dec, 2011 16:53

joel9324
Elev

Avatar


Fick mitt för nån månad sedan, *HAPPYFACE*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

20 dec, 2011 16:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av joel9324:
Fick mitt för nån månad sedan, *HAPPYFACE*

Hehehe, går mitt andra år!

20 dec, 2011 16:55

LeonaGoodness
Elev

Avatar


Jag går på första året!

Hogwarts will always be there to welcome you home. <3

20 dec, 2011 16:58

Severus10
Elev

Avatar


Men så roligt. Jag är lärare där.

20 dec, 2011 17:01

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Severus10:
Men så roligt. Jag är lärare där.

Hahahahaha! XD


Ojojoj... Hur såg erat brev ut? ;D

20 dec, 2011 17:15

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-20 kl. 20:37
Antal ändringar: 1

Solkatten
Elev

Avatar


Skulle ha gått i femte årskursen om jag gick på Hogwarts

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 dec, 2011 17:36

Borttagen

Avatar


Går andra året

20 dec, 2011 17:38

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Jag går på tredje året, så det enda jobbiga är dementorerna...

Imagination and dreaming is my life

20 dec, 2011 17:39

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...

Du får inte svara på den här tråden.