En fråga jag inte hittar svar på!
Forum > Harry Potter > En fråga jag inte hittar svar på!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Jag har en fråga! Vilken månad var det som Harry Potter dödade Voldemort "för gott"?
Jag kan inte hitta svar på det! ![]()
19 dec, 2011 15:59 |
|
Borttagen
|
Den 2 maj inträffade Battle of Hogwarts. Och Voldemort dödades den dan eller dan efter.
19 dec, 2011 16:18 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
jag vett inte
Harry Potter är bäst <3 19 dec, 2011 16:20 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den 2 maj inträffade Battle of Hogwarts. Och Voldemort dödades den dan eller dan efter. Det blir väl den 2 maj för jag tror att kriget slutade den dagen
19 dec, 2011 16:24 |
|
Lills
Elev |
19 dec, 2011 16:32
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-21 kl. 13:33
|
|
Jackie
Elev |
Victoire föddes i alla fall på jubeleumet av den dagen, det är därför hon heter som hon heter. Alltså, Victory=seger, Victoire
19 dec, 2011 16:39 |
|
Miu
Elev |
2 maj, men du har ju redan fått svar på det
Love Harry, love.. 19 dec, 2011 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Den 2 maj inträffade Battle of Hogwarts. Och Voldemort dödades den dan eller dan efter. Det blir väl den 2 maj för jag tror att kriget slutade den dagen Nää det var nog dagen efter. Harry gick till Voldemort vid midnatt. 19 dec, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
^^ Det där räknas som spam. Om du så gärna vill att någon ska läsa den så får du skicka en uggla
19 dec, 2011 16:44 |
|
blablablaa
Elev |
19 dec, 2011 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen