Hjälp mig med musikletande
Forum > Off Topic > Hjälp mig med musikletande
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Hej!
Nu är det såhär att jag kommer inte på namnet på en duo som har typ två låtar och var typ poppis i juni i år, det är två tjejer. Och jag stör ihjäl mig på det, så, någon som vet vad det kan vara för duo? Alltså, vad den duon kan heta? Tack på förhand! Fail, nu bara nån minut efter att jag gjort den här tråden poppade ett låtnamn upp i hjärnan: manners o duon var icona pop. Sorry för onödig tråd. Någon prefekt kan låsa den xs ![]()
18 dec, 2011 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen