Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] godisbaronen!

Forum > Harry Potter > godisbaronen!

Användare Inlägg
arianasnape
Elev

Avatar


har någon av er prövat att göra något smarrit från godisbaronen?

jag har inte gjort det än men jag skulle gärna göra det!
här kommer en liten lista på saker från godsbaronen om någon har lust att pröva:

1.pepparbusar-ryker ur munnen av dem!
2.stora chokladbollar-fylda med jordgubbskräm och tjock grädde!
3.anaskfjäderpennor-du kan suga på dem i en hel lektion utan att den tar slut!
4.mjuka nagatbitar!
5.Skimrande rosa fyrkanter av kokosisar!
6.Tjocka onungsförgade kolor!
7.100 tals olika sorter choklad i stora burkar!
8.En sor tunna med bertibotsbönor i alla smaker!
9.En stor tunna med snurrande snaskbin!
10.Fräsande tomtebrusbollar!
11.Drobbles bästa tuggumi-fyller ett helt klassrum med blåklocksfärgade bobblar som håller i dagar utan att spricka!
12.Märkliga tandränsande mintstänger!
13.ismöss-Ät dem och du hör dina tänder gnisla och skallra!
14.pepparmintspastiller i form av grodor-hoppar omkring i din mage! (på riktigt)
15.Sköra fjäderpennor av sockervadd!
16.smällkarameller!
17.blodfärgadeslickepinnar på ett stort fat!
18.kackerlacksbönor!

det var några i alla fall!
lägg gärna upp bilder om ni gör något av dem!

18 dec, 2011 20:50

Margaret
Elev

Avatar


Låser denna då det är en dublett av en likadan tråd du skapat.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

18 dec, 2011 21:38

Forum > Harry Potter > godisbaronen!

Du får inte svara på den här tråden.