STÖKIG DAG!
Forum > Off Topic > STÖKIG DAG!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salle
Elev |
Idag skulle jag till mormor och gick till busskur och då skulle bussen komma om en HALVTIMMA!!!!!!
Så jag gick till Burger King och åt Pommes. Sen kom bussen och jag hade inga pengar kvar?? Men jag fick gå in endå Sen fick jag gå ett tag och hoppades att dörren var öppen! Sen gick jag dit och PANG DEN VAR ÖPPEN!!!!! Har det hänt så någon gång i ditt '' Liv '' så skriv det här!
18 dec, 2011 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen