Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Önskelista

Forum > Off Topic > Önskelista

Användare Inlägg
Ellinor
Elev

Avatar


Vad är eran önskelista i år? Här är min:
1. Hollister-kläder
2. Smycken
3. Skivor
4. Rosa urbanears plattan
5. Femte, sjätte och sjunde HP-böckerna


(sorry om det redan finns en sån här tråd, visste inte riktigt ^^)

"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time."

18 dec, 2011 16:03

Borttagen

Avatar


1. Piano
2. Grey´s anatomy säsong 7
3. Film Wizardry
4. Lost säsong 6
5. Pyjams

18 dec, 2011 16:04

Borttagen

Avatar


Jag vet inte riktig om jag önskar mig någonting överhuvudtaget i år. Jag brukar inte känna att jag vill ha något nu för tiden.. Men en swiss army knife vore inte så dumt att skaffa sig. ^^

18 dec, 2011 16:28

Solkatten
Elev

Avatar


Finns redan en sådan tråd.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 dec, 2011 16:33

Evve_Malfoy
Elev

Avatar


1. Kläder. (speciellt en Slytherin tröja XD)
2. Smink.
3. Smycken.
4. Pengar.

18 dec, 2011 16:34

Kintsugi
Prefekt

Avatar


1. En resa till Japan inklusive konsertbiljetter till VADSOMHELSTSOMINNEBÄRSTORSCENOCHEFFEKTER samt mat.
2. Pengar
3. Presentkort hos sportbutik

Men jag kommer inte få något. Eller jo, pengar. ^^ och förmodligen en handduk från Egypten nu när mammis drar dit över julen.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

18 dec, 2011 16:39

Forum > Off Topic > Önskelista

Du får inte svara på den här tråden.