Önskelista
Forum > Off Topic > Önskelista
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellinor
Elev |
Vad är eran önskelista i år?
1. Hollister-kläder 2. Smycken 3. Skivor 4. Rosa urbanears plattan 5. Femte, sjätte och sjunde HP-böckerna (sorry om det redan finns en sån här tråd, visste inte riktigt ^^) "She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 18 dec, 2011 16:03 |
|
Borttagen
|
1. Piano
2. Grey´s anatomy säsong 7 3. Film Wizardry 4. Lost säsong 6 5. Pyjams 18 dec, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte riktig om jag önskar mig någonting överhuvudtaget i år. Jag brukar inte känna att jag vill ha något nu för tiden.. Men en swiss army knife vore inte så dumt att skaffa sig. ^^
18 dec, 2011 16:28 |
|
Solkatten
Elev |
Finns redan en sådan tråd.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2011 16:33 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
1. Kläder. (speciellt en Slytherin tröja XD)
2. Smink. 3. Smycken. 4. Pengar. 18 dec, 2011 16:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
1. En resa till Japan inklusive konsertbiljetter till VADSOMHELSTSOMINNEBÄRSTORSCENOCHEFFEKTER samt mat.
2. Pengar 3. Presentkort hos sportbutik Men jag kommer inte få något. Eller jo, pengar. ^^ och förmodligen en handduk från Egypten nu när mammis drar dit över julen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 dec, 2011 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen