Läskiaste filmen?
Forum > Harry Potter > Läskiaste filmen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley
Elev |
Vilken film tycker ni är läskiast?
18 dec, 2011 11:36 |
|
Roxy Godness
Elev |
Fyran i slutet och första delen av 7:an
Can you dance like a hippogriff? 18 dec, 2011 11:51 |
|
Borttagen
|
Jag tycker ingen är läskig. När jag var yngre tyckte jag alla var läskiga, men inte längre..^^
18 dec, 2011 11:52 |
|
childhoodlight
Elev |
18 dec, 2011 11:53 |
|
Borttagen
|
Ingen är specielt läskig men jag hoppar till lite i Halvblodsprinsen när Harry ska hämta vatten åt Dumbledore efter att han har druckigt ur den där "skålen" och dem där "levande döda"(kommer inte ihåg vad dem hete) kommer upp ur vattnet.
18 dec, 2011 12:18 |
|
Weasley<3
Elev |
Jag vet inte riktigt för det var ett tag sen jag såg vissa av filmerna men jag tycker det är läskigt i tvåan (både boken och filmen) när Harry hör basilisken.
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 18 dec, 2011 12:30 |
|
Borttagen
|
hmm... 7:an ! fast nee.... ingen är typ läskig .__.
_________________<___<_____________________________ we miss you FOB ♥ 18 dec, 2011 12:42 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag tycker att tvåan är läskig, avskyr spindlar </3 tycker även att trean är läskig men på ett mer psykiskt plan. I sexan vill jag bara dö när alla inferi kommer, usch usch usch. Och det är så läskigt på ministeriet i sjuan när de förhör folk och statyn med mugglare
without something there is no nothing 18 dec, 2011 12:45 |
|
GinnyLover
Elev |
Ingen är väl direkt läskig, men tvåan och sexan är obehagliga
I sexan när Harry hämtar den där vattnet. Och min kompis gjorde det inte bättre, hon tog tag i mig när handen tog tag i Harry. I tvåan med spindlarna. Hatar spindlar.... 8 maj 2013 ♥ 18 dec, 2011 12:48 |
|
AG
Elev |
Jag tycker ingen är läskig. Men när jag var liten tyckte jag att tvåan var läskig när harry hör röster från väggen!
18 dec, 2011 12:49 |
Forum > Harry Potter > Läskiaste filmen?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen