Era favoritkaraktärer.
Forum > Off Topic > Era favoritkaraktärer.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
Mina favoriter är:
Hermione Granger - Hon är den smarta tjejen som löser det mesta genom att vara kunnig. Sirius Black - Han är en ärlig och snäll person ... Okej, jag är typ lite kär i honom ^w^ Nymphadora Tonks - En rolig och självständig kvinna - som tragiskt nog dog. Fred och George Weasley - De flummigaste och knäppaste tvillingarna på hela jorden. Ginevra Weasley - En tjej som står för vad hon säger. Draco Malfoy - En lite dryg, men OTROLIGT söt kille som dock är en liten pojke inom sig. Luna Lovegood - En filosoferande tjej som dock är ordentligt självständigt. Severus Snape - En riktigt hjälte. Dobby - En modig alf. Och sen så har jag typ tusen till ^w^
17 dec, 2011 22:05 |
|
Borttagen
|
Luna Lovegood för hon är så underbar på sitt lilla egna vis
17 dec, 2011 22:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nej men så trevligt!
Gå gärna in i Harry Potter-forumet och tryck in dig på en av alla andra trådar som den här. ^^ Du kommer finna flera stycken. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
Ska inte den här tråden ligga i Harry Potter - forumet? :O
17 dec, 2011 22:29 |
|
ikka
Elev |
Precis som Kintsugi skrev så finns det flera liknande trådar i Harry Potter-forumet! Låser denna
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 dec, 2011 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen