Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fläskfilé

Forum > Off Topic > Fläskfilé

1 2
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Jag tycker att fläskfilé är så himla tråkigt! Har ni lite tips på vad man kan göra med den, o vad man kan äta till?

Vanligtvis marinerar jag bara och fyller med mozzarella o pesto =) Äter typ bara pommes till!


=) - just like themarauder

17 dec, 2011 17:33

Li
Biträdande rektor

Avatar


O_O fläskfilé är ju typ apgott. Har aldrig råd med det </3

Jag tycker annars om att göra den i ugn med svampsås Gillar inte svamp egentligen men smaken som sätter sig i fläskfilén är gooott.

without something there is no nothing

17 dec, 2011 17:44

Salle
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
O_O fläskfilé är ju typ apgott. Har aldrig råd med det </3

Jag tycker annars om att göra den i ugn med svampsås Gillar inte svamp egentligen men smaken som sätter sig i fläskfilén är gooott.

This!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fshereenjenkins.tumblr.com%2Fpost%2F89413095370%2Fsnapchat-me-shereenjenkinshttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F387299dfe97d4abfd2328a6e96aa096f%2Ftumblr_n0cskn6G6Y1r0kozho1_500.gif

17 dec, 2011 17:46

themarauder
Lärare

Avatar


Tack för tipset! =) Funderar på att göra potatisgratäng till min fläskfilé (som jag fortf inte riktigt vet hur jag ska göra).

Ngn som vet hur lång tid det tar att göra potatisgratäng??

=) - just like themarauder

17 dec, 2011 17:49

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av themarauder:
Tack för tipset! =) Funderar på att göra potatisgratäng till min fläskfilé (som jag fortf inte riktigt vet hur jag ska göra).

Ngn som vet hur lång tid det tar att göra potatisgratäng??


Typ en timme med att göra själva grejen + i ugnen brukar det ta för mig

without something there is no nothing

17 dec, 2011 17:50

themarauder
Lärare

Avatar


Okej Tack så mycket för informationen!!

Jag är matansvarig idag och ska laga mat till hela familjen, så jag ska be dem köpa hem lite varor etc snart När jag lagar mat får det ju vara lite klass!

=) - just like themarauder

17 dec, 2011 17:54

Hulda
Elev

Avatar


Grytor med typ grädde och svamp i, mums!

17 dec, 2011 17:54

themarauder
Lärare

Avatar


Jag har en känsla av att all god svamp börjar ta slut i decembermånad! Men ska be föräldrarna att kolla.

Fler svampfria förslag??

=) - just like themarauder

17 dec, 2011 17:55

EmahS
Elev

Avatar


Ska det göras potatisgratäng till så tipsar jag om detta.

Det blir så sjukt krämigt och gott!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

17 dec, 2011 17:56

themarauder
Lärare

Avatar


Tack så jättemycket!!

Låter skitgott!

=) - just like themarauder

17 dec, 2011 18:03

1 2

Forum > Off Topic > Fläskfilé

Du får inte svara på den här tråden.