Favorit artist
Forum > Off Topic > Favorit artist
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vem/vilka är era?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2011 00:32 |
|
Ginnyy
Elev |
17 dec, 2011 00:37 |
|
IamAK
Elev |
Taylor Swift
17 dec, 2011 09:56 |
|
joel9324
Elev |
17 dec, 2011 09:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Lady Gaga, Beyonce och Madonna är riktiga krutgummor som presterat bra live. Men jag kommer aldrig glömma Within Temptations härliga prestation i Mariestad för några år sedan.
Favoritartist. Det går verkligen inte att avgöra. Gillar så himla många och glömmer aldrig när Erik Grönvall körde järnet i Idol. Han är fan den bästa genom idol-tiderna. Panic at the disco har en härlig stil som ligger på topp dessutom ♥ OMG vad jag hade velat se bandet live någon gång. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 10:59 |
|
Weasley
Elev |
All time Low
17 dec, 2011 16:11 |
|
Celebikai
Elev |
17 dec, 2011 16:32 |
|
Borttagen
|
Solo artister: David Bowie, Jonathan Coulton och Emilie Autumn ♥
17 dec, 2011 16:33 |
|
Borttagen
|
Öööööh. Fyfan vad svårt att säga. Menmen.
Kurt Cobain/Nirvana Coldplay Slipknot Marilyn Manson Elvis Presley Johnny Cash Amy Winehouse Janis Joplin Jimi Hendrix Muse Sarah Vaughan Aretha Franklin Dusty Springfield Lykke Li And the list goes on and on... 17 dec, 2011 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen