Vart vill ni bo?
Forum > Off Topic > Vart vill ni bo?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Som sagt, vart vill ni bo/flytta när ni har tillräckligt med pengar eller är stora nog?
Jag tänker nog flytta åt norr. Jag bor i Sthlm, men jag vill ha mer snö och kallt. Jag vet, outsider C: Jag mår bättre under vintern av någon andledning... nåja ni då? Avada kedavra forumet om det redan finns, men när jag tittade fans det inget... 17 dec, 2011 00:09 |
|
Borttagen
|
Göteborg. ♥
17 dec, 2011 00:11 |
|
Margaret
Elev |
Jag skulle bara vilja ta ut alla mina sparpengar, packa en väska och sticka till England. Ta på mig olika ströjobb och hyra ett rum någonstans.
![]()
17 dec, 2011 00:11 |
|
Borttagen
|
Kommer antagligen att flytta till England om arbetssituationerna förbättras där. Annars blir det Norge eller Wien!
17 dec, 2011 00:12 |
|
Borttagen
|
Belgien.
17 dec, 2011 00:13 |
|
mitchan
Lärare |
17 dec, 2011 00:13 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
17 dec, 2011 00:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Inom Sverige: Göteborg eller Luleå! Jag älskar dialekterna i Norrland och flyttar gärna upp till släkten som är bosatt i och kring Luleå. Alla är så härligt naturliga (åtminstone släktingarna). ♥
Men en dröm är att bosätta sig i Japan (gärna norrut där det snöar om vintrarna) och fokusera på fysik och hälsa. Om det blir som kostrådgivare, personlig tränare, grupptränare eller tränare som fokuserar på idrottsskador återstår att se men det är drömmen! Nu närmst skall jag segla till Amerika men 2013 blir det till att studera vidare och då SKA jag veta vad jag vill läsa vidare till. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 00:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-17 kl. 16:16
|
|
Solkatten
Elev |
Kanske Linköping
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2011 00:16 |
|
Borttagen
|
Inom Sverige. Det är här jag hör hemma. Var någonstans i Sverige är mer svårt att avgöra. Jag älskar Norrland, men också havslandskap och odlingsmarker. =)
17 dec, 2011 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen