Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Where the hell is the snow?!

Forum > Off Topic > Where the hell is the snow?!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Jah, var är den? D: </3 Det är jul om en vecka och den har inte kommit än Det är typ inte tillräckligt kallt. Tänk så får vi typ ingen snö alls i vinter :'( *cries*

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2011 21:43

Borttagen

Avatar


Jag har snö.

16 dec, 2011 21:44

Solkatten
Elev

Avatar


:"(

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2011 21:46

joel9324
Elev

Avatar


Sägs att det ska komma nästa vecka, like i care about the magazines..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

16 dec, 2011 21:51

LoonyMe
Elev

Avatar


Jag hade snö som regnade bort.......

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

16 dec, 2011 21:51

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Jag vill ha snö. ;-;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

16 dec, 2011 21:52

superman
Elev

Avatar


Freaking växthuseffekt.

16 dec, 2011 21:53

Borttagen

Avatar


De senaste tre åren har vi haft extremvintrar med en halvmeter snö redan när december började som sen höll sig till friggin april. Standardvintern här brukar vara att snön kommer lagom till nyårsafton eller typ annandag jul för att retas. Men nu har vi blivit bortskämda med snö till jul tre år i rad så det vill jag ha igen!

(Pratar om södra Skåne nu för övrigt)

16 dec, 2011 21:57

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av superman:
Freaking växthuseffekt.


Ååååh vad jag är trött på den beskyllningen xD

Jag vet inte hur många jular jag har firat utan att snön inte funnits på backen men det är en del :'P För övrigt har man senast idag uppmärksammat genom median att snön inte kommer att komma innan jul för folket som bor nedanför Dalarna - typ. Så jag är lite bitter. Hade velat fota och vandrat i vitt område innan nästa arbetspass men jag får ta tillfället i januari istället om snön fått för sig att falla då.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

16 dec, 2011 21:59

Borttagen

Avatar


Vi har bortsmält snö.

16 dec, 2011 22:08

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Where the hell is the snow?!

Du får inte svara på den här tråden.