Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

jag har stor bölat idag

Forum > Off Topic > jag har stor bölat idag

Användare Inlägg
luna lovegod
Elev

Avatar


det här är den värsta dagen i mitt liv min bästa fröken ska sluta efter jul hon gav oss popcorn och film hon var alltid snäll mot oss. Halva klassen stor grät under filmen och kramades med Hanna vår fröken men en klass kompis satt och var glad och till och med killarna grät. vi satt i ett rum och grät den här färgen var Hannas favo färg vi glömmer dig aldrig

....

16 dec, 2011 18:27

Solkatten
Elev

Avatar


Varför ska hon sluta?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2011 18:37

Borttagen

Avatar


jag och luna lovegod går på samma skola jag saknar verkligen henne

16 dec, 2011 18:44

Forum > Off Topic > jag har stor bölat idag

Du får inte svara på den här tråden.