jag har stor bölat idag
Forum > Off Topic > jag har stor bölat idag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna lovegod
Elev |
det här är den värsta dagen i mitt liv min bästa fröken ska sluta efter jul hon gav oss popcorn och film hon var alltid snäll mot oss. Halva klassen stor grät under filmen och kramades med Hanna vår fröken men en klass kompis satt och var glad och till och med killarna grät. vi satt i ett rum och grät
.... 16 dec, 2011 18:27 |
|
Solkatten
Elev |
Varför ska hon sluta?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
jag och luna lovegod går på samma skola jag saknar verkligen henne
16 dec, 2011 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen