Favoritrecept
Forum > Off Topic > Favoritrecept
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
enile
Elev |
Alla tycker väl om mat, så vad är ditt favoritrecept? Det kan vara både ett matlagningsrecept eller någonting man kan baka!
16 dec, 2011 10:51 |
|
superman
Elev |
Kladdkaka! Standard liksom
2 ägg 3 dl socker 125 g smör 1 krm salt ½ dl grahamsmjöl 1 dl vetemjöl 4 msk kakao Och sen är det bara att hälla i eller dekorera med allt gott man kan komma på! Nonstop, mandlar, gelehallon, jordnötssmör, polkasmörkräm a la Enchanted, marsipan osv osv! 16 dec, 2011 11:00 |
|
Salazar1
Elev |
Macka Jossé
rosta två lingongrovabrödskivor i en brödrost. smält en massa ost på ett stekjärn. Hög/låg värme kvittar men helst låg. Bre på osten!! Suupergott och det går fort! Slytherin Pride 16 dec, 2011 13:31 |
|
LoonyMe
Elev |
16 dec, 2011 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen