Favorit tjej & killnamn
Forum > Off Topic > Favorit tjej & killnamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vilka är era? ^^ Mitt favorit tjejnamn är Charlie! Coolt ju
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 09:13 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Lovis och Runa är hemskt fina.
Gillar Silas, Severin, Severus och Malachai när det gäller killar. 16 dec, 2011 09:15 |
|
Borttagen
|
jag vet faktiskt inte riktigt... xD
men killnamn är det nog Leo och Liam, Richard, och säkert några till som jag inte kommer på nu. Tjejnamn... hm, Lucy! Alice är fint också. (; 16 dec, 2011 09:15 |
|
Ms.Markus
Elev |
16 dec, 2011 09:16 |
|
Solkatten
Elev |
Luna är också coolt ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 09:36 |
|
themarauder
Lärare |
16 dec, 2011 09:44 |
|
Solkatten
Elev |
James är också ett fint killnamn
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 09:50 |
|
Minidjuret
Elev |
Luna, Venus, Alice, Charlie, Alex, Rickard, Luke, Pontus, John xD
16 dec, 2011 10:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
#1 Spontant skrev jag ner namnen som jag alltid tänker på.
Toppfavoriten, tjejnamn: Ronja Toppfavorterna, killnamn: Vincent, Sebastian, Kristoffer, Alexander, Naoya, Naoto, Ryuu, Ryo Toppfavoriterna, unisexnamn: Robin/Robyn, Kim, Naoki #2 Det finns ett stort antal andra namn som jag gillar och jag kommer säkert vilja redigera den här listan flera gånger - MEN, det låter jag bli med. ^^ Toppfavoriterna över favoriterna är nämnda. #3 ...vi har en namntråd där många kommit med väldigt många favoritnamn. Någon som är skicklig nog att orka ta fram den? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 dec, 2011 10:36 |
|
enile
Elev |
Oj, svårt!
Jag gillar Lowe och Evangeline på tjejer och Jasper och Link på killar! 16 dec, 2011 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen