Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Filmerna & Karaktärer

Forum > Harry Potter > Filmerna & Karaktärer

1 2
Användare Inlägg
Sammy
Elev

Avatar


Hejsan har ni alla HP filmerna? Jag har alla utom del 2 av 7 vill ha alla men oxå vem är eran favvo karaktär?
Min favvo är : Harry Ron Harmione Luna Och självklart Neville m.m men inte voldermort vi ses

R.I.P Dobby a free alf ;(

15 dec, 2011 16:51

Borttagen

Avatar


Jag gillar Harry, Hermione och Ron, men jag gillar Dumbledore och Hagrid

15 dec, 2011 17:02

Emma Longbottom
Elev

Avatar


Fred George♥♥, Luna♥, Neville♥ och många många fler!

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

15 dec, 2011 17:22

Borttagen

Avatar


Hermione Fred och George Gnny♥3333

15 dec, 2011 17:32

Dracolisa
Elev

Avatar


Draco ♥ Och Fred och George, såklart♥

"I don't believe in pressure, fear or failure, just smiles, monsters and magic." - Matthew Gray Gubler

15 dec, 2011 17:54

confundo
Elev

Avatar


Ron och Dobby!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyqkrngyI1r17150o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxyqkrngyI1r17150o2_500.gif

15 dec, 2011 18:02

joel9324
Elev

Avatar


Jag har exakt alla filmerna (inklusive Hp och dödsrelikerna del 2, förhandsbokade den på CDON.COM, så nördig am i!) Och så har jag sett alla filmer miljoner gånger.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

15 dec, 2011 18:43

melle-hjrta
Elev

Avatar


Har alla filmer och böcker
Har sätt alla filmer och läst alla böcker

min favorit karaktär är Dobby ♥ så synd att han dog började gråta

15 dec, 2011 18:50

Boba
Elev

Avatar


Jag har alla filmer utom Dödsrelikerna del 2 och så har jag alla böcker. Fast jag har sett alla filmer, Dödsrelikerna del 2 har jag sett på bio två gånger, en gång på galapremiären. Och så har jag läst alla böcker.

Skrivet av melle-hjrta:
Har alla filmer och böcker
Har sätt alla filmer och läst alla böcker

min favorit karaktär är Dobby ♥ så synd att han dog började gråta


Jag började också gråta när Dobby dog, han är också min favoritkaratär...

15 dec, 2011 18:57

AgnesCecilia
Elev

Avatar


Jag gillar Luna allra mest, hon är speciell! Och Dobby såklart, vem gillar inte söte, lille Dobby?

15 dec, 2011 19:05

1 2

Forum > Harry Potter > Filmerna & Karaktärer

Du får inte svara på den här tråden.