Filmerna & Karaktärer
Forum > Harry Potter > Filmerna & Karaktärer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sammy
Elev |
Hejsan har ni alla HP filmerna? Jag har alla utom del 2 av 7 vill ha alla men oxå vem är eran favvo karaktär?
Min favvo är : Harry Och självklart R.I.P Dobby a free alf ;( 15 dec, 2011 16:51 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Harry, Hermione och Ron, men jag gillar Dumbledore och Hagrid
15 dec, 2011 17:02 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Fred George♥♥, Luna♥, Neville♥ och många många fler!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 15 dec, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
Hermione
15 dec, 2011 17:32 |
|
Dracolisa
Elev |
Draco ♥ Och Fred och George, såklart♥
"I don't believe in pressure, fear or failure, just smiles, monsters and magic." - Matthew Gray Gubler 15 dec, 2011 17:54 |
|
confundo
Elev |
15 dec, 2011 18:02 |
|
joel9324
Elev |
Jag har exakt alla filmerna (inklusive Hp och dödsrelikerna del 2, förhandsbokade den på CDON.COM, så nördig am i!) Och så har jag sett alla filmer miljoner gånger.
15 dec, 2011 18:43 |
|
melle-hjrta
Elev |
Har alla filmer och böcker
Har sätt alla filmer och läst alla böcker min favorit karaktär är Dobby ♥ 15 dec, 2011 18:50 |
|
Boba
Elev |
Jag har alla filmer utom Dödsrelikerna del 2 och så har jag alla böcker. Fast jag har sett alla filmer, Dödsrelikerna del 2 har jag sett på bio två gånger, en gång på galapremiären. Och så har jag läst alla böcker.
Skrivet av melle-hjrta: Har alla filmer och böcker Har sätt alla filmer och läst alla böcker min favorit karaktär är Dobby ♥ Jag började också gråta när Dobby dog, han är också min favoritkaratär... 15 dec, 2011 18:57 |
|
AgnesCecilia
Elev |
Jag gillar Luna allra mest, hon är speciell!
15 dec, 2011 19:05 |
Forum > Harry Potter > Filmerna & Karaktärer
Du får inte svara på den här tråden.

Och självklart 


Mugglarportalen