Snälla, hälp
Forum > Harry Potter > Snälla, hälp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rawenclaw98
Elev |
Förlåt, jag vet att man inte får göra så här att man gör två stycken inlägg med samma sak (gjorde det i Ravenclaws sällskapsrum) men det hjälpte inte så jag undrar om ni kan hälpa mig? Så här är det:
Ni vet, om man går in på nyckeln och sedan på forumsignaturen, då vill jag ha såna dära klipp som man ser när man har skrivit något men när jag fixar det så blir det bara sådär (se nedan). För mig är det bara två länkar. Hur ska jag göra hur klippen syns? ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
14 dec, 2011 16:40 |
|
LaylaCatcher
Elev |
fråga int mig.. vet int hellet..
Imagination and dreaming is my life 14 dec, 2011 17:10 |
|
Rawenclaw98
Elev |
14 dec, 2011 17:14 |
|
cirklar
Elev |
14 dec, 2011 17:25 |
|
Rawenclaw98
Elev |
tack
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
14 dec, 2011 17:27 |
|
EMELESEL
Elev |
Alltså en signatur?
Skriv in det du vill ha i rutan: http://tinypic.com/asshp Altså där det står forumsignatur. EDIT: hoppsan, bilden fungerade inte D: 14 dec, 2011 17:33 |
|
Rawenclaw98
Elev |
14 dec, 2011 17:34 |
Forum > Harry Potter > Snälla, hälp
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen