Viktig information från mig till alla mugglisar där ute!
Forum > Off Topic > Viktig information från mig till alla mugglisar där ute!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Om ni anser att detta är en onödig tråd så förstår jag er, då får ni låsa denna tråd!)
Jag (Miyuki) har nu skapat en ny användare vid namn Milou då jag inte känner mig som en Slytherinare längre och är trött på namnet Miyuki. Jag hoppas att alla Slytherinare och ni andra har förståelse för detta och ni får gärna bli vän med mig igen om ni vill och jag hoppas jag får en bra tid med er Ravenclaware! 14 dec, 2011 15:11 |
|
Katla
Elev |
♏︎ 14 dec, 2011 15:13 |
|
Borttagen
|
Ska du sluta att vara inne på Miyuki nu då??
14 dec, 2011 15:13 |
|
Borttagen
|
^ Det kommer jag, kanske måste logga in ibland för att mata min drake!
14 dec, 2011 15:14 |
|
IamAK
Elev |
det får jag lägga på minnet
14 dec, 2011 15:15 |
|
Dramione99
Elev |
Jag har skickst en vänförfrågan till dig nu!
14 dec, 2011 15:16 |
|
Savi
Elev |
14 dec, 2011 15:19 |
|
Borttagen
|
Jippi, en ny Ravenclaware
14 dec, 2011 15:23 |
|
Borttagen
|
^
^ Tackar :3 14 dec, 2011 15:24 |
|
Borttagen
|
Dude, du kommer alltid vara en av oss i familjen av Slytherin! You will always stay a Bamf!
Men också välkommen till Ravenclaw! Ett galant elevhem tycker jag Undrar bara om du kanske borde ta bort din gamla medlem? Det får ju inte vara mer än en medlem per person, och du kan ju alltid få en ny drake! Att vara, eller att inte vara, det är frågan. 14 dec, 2011 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen