Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kramar är trevliga (handlar inte om det bara tycker det!!!)

Forum > Off Topic > Kramar är trevliga (handlar inte om det bara tycker det!!!)

Användare Inlägg
carro78
Elev

Avatar


hej nu ville jag bara skapa en tråd om ingenting specielt så kan någon komma med tips om vad man kan skriva om???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

13 dec, 2011 21:15

Forum > Off Topic > Kramar är trevliga (handlar inte om det bara tycker det!!!)

Du får inte svara på den här tråden.