Hjälp!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag stör mig på grejerna på profilen som man får från julkalendern (typ snögubben, snölyktan, dunderklubban osv.) och jag undrar om man kan ta bort de på något sätt.
Om man kan det, snälla säg hur. 13 dec, 2011 18:56 |
|
Knizzlare
Elev |
13 dec, 2011 18:57 |
|
Borttagen
|
Okej, men tack ändå. Vet du hur länge det tar för snösakerna att smälta? 13 dec, 2011 18:58 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
Damn... jag ville liksom att det skulle gå att ta bort! DX
13 dec, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
Som sagt så kommer snön olyckligtvis smälta bort snart till våren
Andra har tagigt upp att dom också vill ha bort dom eller gömma dom, det kan du hitta här. Att ta bort objekt helt som trollstavar osv har disskuterats många gånger, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge right? Kram och God Jul! 13 dec, 2011 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Som sagt så kommer snön olyckligtvis smälta bort snart till våren Andra har tagigt upp att dom också vill ha bort dom eller gömma dom, det kan du hitta här. Att ta bort objekt helt som trollstavar osv har disskuterats många gånger, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge right? Kram och God Jul! Vi får hoppas (vi som vill ha bort grejerna) att man snart kan ta bort grejerna (kanske inte permanent, men i alla fall för ett litet tag) 14 dec, 2011 12:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Nej! Julgranarna får int försvinna D:
Kan man ty pint ha en "låda" där man kan lägga saker man int vill ha? Snön fattar man ju att den kommer smälta, även om det är synd... 14 dec, 2011 12:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Nej! Julgranarna får int försvinna D: Kan man ty pint ha en "låda" där man kan lägga saker man int vill ha? Snön fattar man ju att den kommer smälta, även om det är synd... Det skulle jag gärna vilja ha! En låda där man kan lägga sakerna man inte vill ha. 14 dec, 2011 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen