Vill komma ditt nu!!!
Forum > Harry Potter > Vill komma ditt nu!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej!
Jag känner mig som om jag är magisk på riktigt!! Kommer att börja på hogwords om ett par år iså fall! Känner någon lika dant! 13 dec, 2011 17:41 |
|
Nagato Seno
Elev |
Jaa, men jag borde då gå redan på mitt andra år... När jag var elva drömde jag att jag hade fått ett brev från Hogwarts, det blev en stor besvikelse när jag upptäckte att det bara var en dröm. Det var rena mardrömmen när jag vaknade...
Enade vi stå, splittrade vi falla 13 dec, 2011 17:57 |
|
Dramione99
Elev |
Jag känner mig inte särskilt magisk. Lite bara kanske. Men jag hade så gärna velat gå på Hogwarts... Lära mig allt, se allt det fantastiska! Tyvär är det lite sent för mig att börja nu...
13 dec, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Tråkigt nom skulle jag ha slutat för två år sedan så jag är nog en mugglare
Eller kanske en oupptäckt häxa som ska gå i vuxentrollkarlsskola 13 dec, 2011 18:09 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Synd.. Men i så fall skulle jag gå på trean!
Jag och mina kompisar fantiserar om att trollkarlar skulle komma och säga till oss och våra småsyskon att komma till Hogwarts och att det hänt fel när vi var elva osv Imagination and dreaming is my life 13 dec, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vad är det som får dig att känna dig magisk? * Intresserad * Hej! Jag känner mig som om jag är magisk på riktigt!! Kommer att börja på hogwords om ett par år iså fall! Känner någon lika dant! 13 dec, 2011 18:45 |
|
Freja
Elev |
Hogwarts Vanessa Treens
(Ursäkta, är en obotlig perfektionist)XD Everything is Dramione and nothing hurts. 13 dec, 2011 22:22 |
|
Ms.Markus
Elev |
14 dec, 2011 09:54 |
Forum > Harry Potter > Vill komma ditt nu!!!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen