Normal person vs. HP fan
Forum > Harry Potter > Normal person vs. HP fan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
-Hur reagerar du när jag säger Fred Weasley
Normal person: "Fred vem?" HP fan: *Börjar storgråta och skriker att den ska hämnas på Rockwood* -Hur reagerar du när jag säger Dolores Umbridge? Normal person:"Vilken bro?" HP fan: "Den där jävla bitchen! Hoppas hon dör i Azkaban!" -Hur reagerar du när jag säger Always? Normal person: "Vadå alltid?" HP fan: "Åh... Snape..." -Hur reagerar du när jag säger Missnöjda Myrtle? Normal person: "Myrtle, kan man heta så?" HP fan: "Forever Alone." -Hur reagerar du när jag säger Ted Lupin? Normal person: "Stackare. Hur kan man ha ett sånt konstigt efternamn?" HP fan: "Stackare. Han får ju växa upp utan föräldrar..." *Tårar i ögonen* -Hur reagerar du när jag säger Dobby? Normal person: "WTF?! Är det ett barnpogram på Bolibompa eller?" HP fan: "Oh my God!" *Börjar gråta* "Varför, varför...?" *Springer iväg för att döda Bellatrix* -Hur reagerar du när jag säger Harry Potter? Normal person: "Jag har hört talas om honom..." HP fan: "Mitt liv!" __________________________________________ Denna lista är inte kopierad, den är helt egengjord.
13 dec, 2011 14:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-15 kl. 18:10
|
|
J-star Black
Elev |
13 dec, 2011 14:07 |
|
Minidjuret
Elev |
Haha, bra xD
13 dec, 2011 14:10 |
|
Boba
Elev |
Haha, rolig lista!
13 dec, 2011 14:14 |
|
vevve_puff
Elev |
HAHA vad roligt
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 13 dec, 2011 14:16 |
|
joel9324
Elev |
13 dec, 2011 14:34 |
|
Sommarflickan
Elev |
13 dec, 2011 14:45 |
|
prongs
Elev |
haha, stämmer
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 13 dec, 2011 14:54 |
|
LoonyMe
Elev |
13 dec, 2011 14:55 |
|
Flour Delacor
Elev |
Rolig
15 dec, 2011 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen