Idéer till hp-åttan?
Forum > Harry Potter > Idéer till hp-åttan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dilly Weasley
Elev |
Jag håller på med en hp-åtta, och har brist på idéer och namn tex.
Hoppas ni kan ge lite tips. "Hm, you must be a Weasley" 12 dec, 2011 18:16 |
|
Theabeanr1
Elev |
Du skulle ju kunna skriva om när Harry's och Ginny's och Hermione's och Ron's barn. Alltså, när dom går på Hogwarts.
12 dec, 2011 18:19 |
|
themarauder
Lärare |
Väldigt många gör dock det
=) - just like themarauder 12 dec, 2011 18:22 |
|
Dederiku
Elev |
Håller med Theabeanr1!
Kom på en helt ny historia fast med Harrys och Ginnys, Hermiones och Rons, Luna och Rolfs barns skolgång. Du kan ju också komma på någon ny buse! Oh, Hai! 12 dec, 2011 19:08 |
|
Ginnny
Elev |
Ja.. Att dom alla tre träffas och så händer något mystiskt... Typ som Voldermort kommer tillbaka på nåt sätt!
12 dec, 2011 19:10 |
|
joel9324
Elev |
12 dec, 2011 19:14 |
|
Borttagen
|
Det kan komma en ny profetia hahaha
12 dec, 2011 19:24 |
|
LaylaCatcher
Elev |
What about Albus, James & Lilys barn då? Liksom, typ två generationer framåt. George & Angelina ---> Roxanne och Fred & ? ---> Dilly Weasley
Imagination and dreaming is my life 13 dec, 2011 17:22 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Tack för tipsen!=)
"Hm, you must be a Weasley" 16 dec, 2011 17:45 |
|
Borttagen
|
Vad menas med de?...
16 dec, 2011 17:47 |
Forum > Harry Potter > Idéer till hp-åttan?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen