Jag fick min kokbok idag AHAHAHAHAH
Forum > Harry Potter > Jag fick min kokbok idag AHAHAHAHAH
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss.Rowena
Elev |
Jag har väntat i EVIGHETER på min HP kokbok.
(Länk: http://www.bokus.com/bok/9781440503252/the-unofficial-harry-potter-cookbook/) Jag fick en annan, sämre innan för att företaget hade skickat fel. Nu så ska jag baka massa goda grejjer. Heheh. ~ Med rätt att besserwissa ~ 12 dec, 2011 16:50 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Åhh va coooolt! Layla vill också ha kokbok, NUUUUUU!
Imagination and dreaming is my life 12 dec, 2011 16:51 |
|
blablablaa
Elev |
12 dec, 2011 16:52 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Den kostade 228 kr. på SF-bokhandeln. O_O
~ Med rätt att besserwissa ~ 12 dec, 2011 16:53 |
|
Långstrumpa
Elev |
åhh ge mig!
13 dec, 2011 22:27 |
|
prongs
Elev |
ooo spännande!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 13 dec, 2011 23:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahaha jag har sett den och bläddrat i den men kunde inte komma underfund med om den verkligen skulle vara "vettig" att äga. xD Förmodligen skulle den nog bara stå i bokhyllan och samla damm - och HP-hyllorna är nog fulla som de är. ♥
Är det något intressant recept som du väldigt gärna vill använda sig av? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 dec, 2011 00:07 |
|
Lilyvickell
Elev |
Åh jag vill ha! Var kan man köpa den?
"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" A. Dumbledore 14 dec, 2011 00:31 |
|
emeloj
Elev |
Ohh, asbra julklapp! Frågar som någon annan, finns det många bra recept?
Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the lights. A.P.W.B.D 14 dec, 2011 05:26 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Lilyvickell: Åh jag vill ha! Var kan man köpa den? Hon länkade: http://www.bokus.com/bok/9781440503252/the-unofficial-harry-potter-cookbook/)
14 dec, 2011 06:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen