Hogwarts brev!
Forum > Harry Potter > Hogwarts brev!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
blablablaa
Elev |
Min syster fyller 11 snart, och i present ska jag bl.a ge henne ett Hogwarts accept brev!
undrar dock bara om nån vet hur man kan göra en såndär röd "stämpel" på kuveret? har för mig att man typ kunde göra med stearin eller nånting, eller så läste jag fel? Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 12 dec, 2011 16:46 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Bra idé! Men tyvärr vet jag inte hur man gör...
Imagination and dreaming is my life 12 dec, 2011 16:47 |
|
blablablaa
Elev |
12 dec, 2011 16:48 |
|
Borttagen
|
Det kanske går med stearin, jag vet inte riktigt om det håller. Men du kan ju alltid testa
Ska du kopiera brevet i boken? 12 dec, 2011 17:34 |
|
mellanrum
Elev |
12 dec, 2011 17:35 |
|
zelda1
Elev |
jag har fått ett
12 dec, 2011 17:35 |
|
blablablaa
Elev |
ska göra ett eget, fast med samma text på engelska
vad för slags lack menar du? hur kan man lacka julklappar wtf? Xd Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 12 dec, 2011 17:55 |
|
themarauder
Lärare |
Lack heter väl sånt rött?
Tror man ska smälta det eller något och trycka ihop brev med det!! Google is your friend =) - just like themarauder 12 dec, 2011 17:58 |
|
blablablaa
Elev |
12 dec, 2011 17:59 |
|
themarauder
Lärare |
12 dec, 2011 18:00 |
Forum > Harry Potter > Hogwarts brev!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen