Drakarna :(
Forum > Off Topic > Drakarna :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Patricia
Elev |
Derp. Har försökt ett tag att få tag på en, men han har jämt stuckit när jag klickar. D:
w/e har ni en drake? :' 11 dec, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
Jag hade, var med på topplistan med honom också. D:
Han hette Arbor, tyvärr har han rymt till Bahamas... Han lämnade en flaska blod efter sig till mig som tack för att han fick bo hos mig. :3 11 dec, 2011 23:06 |
|
Borttagen
|
Jag har en
11 dec, 2011 23:07 |
|
Solkatten
Elev |
Har ingen för de är dyra. Eller jag tror det i alla fall?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 23:07 |
|
Minidjuret
Elev |
Min drake älskar mig, därför är han kvar C:
11 dec, 2011 23:10 |
|
Lingonbean
Elev |
Jag hade två drakar förut, men den ena dog (pga hjärtinfarkt var det visst, tror jag matade honom med för mycket fet mat) men nu har jag bara en
Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open 11 dec, 2011 23:23 |
|
themarauder
Lärare |
11 dec, 2011 23:48 |
|
Hotissue
Elev |
Jag har en drake!
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
11 dec, 2011 23:50 |
|
Borttagen
|
Jag hade en drake. Han hette Marvin. Marvin is dead
11 dec, 2011 23:55 |
|
Twix
Elev |
Jag har 9 små älsklingar som fortfarande inte vikt från min sida. ♥
12 dec, 2011 07:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen