Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drakarna :(

Forum > Off Topic > Drakarna :(

1 2
Användare Inlägg
Patricia
Elev

Avatar


Derp. Har försökt ett tag att få tag på en, men han har jämt stuckit när jag klickar. D:
w/e

har ni en drake? :'

11 dec, 2011 23:04

Borttagen

Avatar


Jag hade, var med på topplistan med honom också. D:
Han hette Arbor, tyvärr har han rymt till Bahamas... Han lämnade en flaska blod efter sig till mig som tack för att han fick bo hos mig. :3

11 dec, 2011 23:06

Borttagen

Avatar


Jag har en

11 dec, 2011 23:07

Solkatten
Elev

Avatar


Har ingen för de är dyra. Eller jag tror det i alla fall?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 dec, 2011 23:07

Minidjuret
Elev

Avatar


Min drake älskar mig, därför är han kvar C:

11 dec, 2011 23:10

Lingonbean
Elev

Avatar


Jag hade två drakar förut, men den ena dog (pga hjärtinfarkt var det visst, tror jag matade honom med för mycket fet mat) men nu har jag bara en

Differences of habit and language are nothing at all if our aims are identical and our hearts are open

11 dec, 2011 23:23

themarauder
Lärare

Avatar


Jag har fyra som jag älskar. Haha, är livrädd att de ska dö! XD

=) - just like themarauder

11 dec, 2011 23:48

Hotissue
Elev

Avatar


Jag har en drake! Jag hade en förut, som hette Korven (som jag låg på topplistan med!), men han dog rip. Då köpte jag en till, som jag döpte till Räkan och under tiden så köpte jag en till - Dante (döpt efter Dante här på Mugglis). Men för någon vecka sen så gick även Räkan bort rip. Jag hoppas att Dante kommer att stanna hos oss länge!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1091.photobucket.com%2Falbums%2Fi388%2Famorsitow%2Fsignaturen.jpg http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore

11 dec, 2011 23:50

Borttagen

Avatar


Jag hade en drake. Han hette Marvin. Marvin is dead Kan tänka mig köpa en till c:

11 dec, 2011 23:55

Twix
Elev

Avatar


Jag har 9 små älsklingar som fortfarande inte vikt från min sida. ♥

12 dec, 2011 07:12

1 2

Forum > Off Topic > Drakarna :(

Du får inte svara på den här tråden.