Animagus!!
Forum > Harry Potter > Animagus!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
arianasnape
Elev |
Om du var en animagus vilket djur skulle du då vara????
(vet ej om det finns en sådan tråd redan) 11 dec, 2011 18:05 |
|
mionee
Elev |
11 dec, 2011 20:56 |
|
themarauder
Lärare |
11 dec, 2011 21:02 |
|
joel9324
Elev |
11 dec, 2011 21:29 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Svårt men antingen en kattuggla (alltså blandning mellan katt och uggla ) därför att jag är självständig, lurig och intelligent. Eller en Enhörning: Stolt, klok, lojal och god
11 dec, 2011 21:32 |
|
LauraTree
Elev |
En fågel för det skulle vara så härligt att flyga...
Annars typ en katt för de är smidiga, snabba, bra på att klättra och alla möjliga saker mer 11 dec, 2011 21:37 |
|
Tonkss
Elev |
En iller! Eller, det är vad jag skulle velat vara, men man blir väll något djur som kan kopplas till en själv? Personligheten? :>
12 dec, 2011 12:17 |
|
prongs
Elev |
PRONGS! åh, så stolt jag är! ♥♥
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 12 dec, 2011 14:21 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Hmm en drake? nja. En fågel och katt!
Imagination and dreaming is my life 12 dec, 2011 17:15 |
|
themarauder
Lärare |
Man vill ju vara något smidigt
=) - just like themarauder 12 dec, 2011 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen