Chokladgrodekort?
Forum > Off Topic > Chokladgrodekort?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.Lovegood.
Elev |
Hur ser man sina egna chokladgrodekort? Jag hittar dem ingenstans.. Jag är rätt ny, så... vart är dem? :3 Eller kan man ens se sina egna?
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 10 dec, 2011 21:12 |
|
childhoodlight
Elev |
Hej! Välkommen hit först och främst. Ja, du kan se dina egna chokladgrodekort. Du går in på din presentation och ser en ask där, dubbelklicka på den eller högerklicka och tryck på "Öppna länk i ny flik" så finner du dina kort där
10 dec, 2011 21:13 |
|
.Lovegood.
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Hej! Välkommen hit först och främst. Ja, du kan se dina egna chokladgrodekort. Du går in på din presentation och ser en ask där, dubbelklicka på den eller högerklicka och tryck på "Öppna länk i ny flik" så finner du dina kort där Ok, tack så mycket! ♥ Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 10 dec, 2011 21:17 |
|
Borttagen
|
Lycka till med ditt samlande!
10 dec, 2011 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen