Vad kallar sig gruppen som har gjort A Very Potter Musical?
Forum > Harry Potter > Vad kallar sig gruppen som har gjort A Very Potter Musical?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
Den frågan var i lucka 10 här på mugglis.
Jag gissade på rockn-trollkonst men fick tydligen fel för det. Heter det något liknande eller är jag helt ute och cyklar??
10 dec, 2011 20:27 |
|
Ginnyy
Elev |
Svaret är väldigt lätt att hitta om du t.ex googlar
10 dec, 2011 20:38 |
|
Draken Norbert
Elev |
Egentligen får man inte säga svaret, det vet jag.
Så förlåt om jag gör detta nu. Jag säger ju ofcourse inte svaret men.. Spoiler: Tryck här för att visa!
10 dec, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
TEAM STARKID!
10 dec, 2011 20:38 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: TEAM STARKID! Alltså förlåt. Men jag tycker det är lite tråkigt att många skriver ut svaret till luckorna öppet i forumet.. Det är ju meningen att det inte måste vara superlätt, så kan man inte så kan man inte... Det här var till exempel inte alls svårt att googla sig fram till...
10 dec, 2011 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: TEAM STARKID! Alltså förlåt. Men jag tycker det är lite tråkigt att många skriver ut svaret till luckorna öppet i forumet.. Det är ju meningen att det inte måste vara superlätt, så kan man inte så kan man inte... Det här var till exempel inte alls svårt att googla sig fram till... Du kanske tycker det är tråkigt, men jag tycker det är roligt att hjälpa andra 10 dec, 2011 20:42 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: TEAM STARKID! Alltså förlåt. Men jag tycker det är lite tråkigt att många skriver ut svaret till luckorna öppet i forumet.. Det är ju meningen att det inte måste vara superlätt, så kan man inte så kan man inte... Det här var till exempel inte alls svårt att googla sig fram till... Du kanske tycker det är tråkigt, men jag tycker det är roligt att hjälpa andra Fast är det verkligen rätt då? Självklart kan det vara kul att hjälpa andra, men jag menar att varför ha frågor överhuvudtaget om någon annan kan tala om svaret för en? Vi skulle lika gärna kunna få våra priser utdelade utan en fråga i så fall... Själva grejen med frågorna försvinner om man skriver ut svaret så här /:
10 dec, 2011 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: TEAM STARKID! Alltså förlåt. Men jag tycker det är lite tråkigt att många skriver ut svaret till luckorna öppet i forumet.. Det är ju meningen att det inte måste vara superlätt, så kan man inte så kan man inte... Det här var till exempel inte alls svårt att googla sig fram till... Du kanske tycker det är tråkigt, men jag tycker det är roligt att hjälpa andra Fast är det verkligen rätt då? Självklart kan det vara kul att hjälpa andra, men jag menar att varför ha frågor överhuvudtaget om någon annan kan tala om svaret för en? Vi skulle lika gärna kunna få våra priser utdelade utan en fråga i så fall... Själva grejen med frågorna försvinner om man skriver ut svaret så här /: Jag förstår och det är väl sant, till viss del. Alla tycker olika... 10 dec, 2011 20:47 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: TEAM STARKID! Alltså förlåt. Men jag tycker det är lite tråkigt att många skriver ut svaret till luckorna öppet i forumet.. Det är ju meningen att det inte måste vara superlätt, så kan man inte så kan man inte... Det här var till exempel inte alls svårt att googla sig fram till... Du kanske tycker det är tråkigt, men jag tycker det är roligt att hjälpa andra Fast är det verkligen rätt då? Självklart kan det vara kul att hjälpa andra, men jag menar att varför ha frågor överhuvudtaget om någon annan kan tala om svaret för en? Vi skulle lika gärna kunna få våra priser utdelade utan en fråga i så fall... Själva grejen med frågorna försvinner om man skriver ut svaret så här /: Jag förstår och det är väl sant, till viss del. Alla tycker olika... Du kan ju uggleposta svaret istället för att skriva det i ett öppet forum ![]()
10 dec, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
Var fick du rockn-trollkonst ifrån?
10 dec, 2011 21:09 |
Forum > Harry Potter > Vad kallar sig gruppen som har gjort A Very Potter Musical?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen