HP-vänner?
Forum > Harry Potter > HP-vänner?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hellå! har ni vänner som gillar HP? Själv har jag INGA. Eller jo.. kanske en, men hon är inte med på några sidor elr ngt sådant. Försöker hela tiden få mina kompisar att börja läsa serien men ingen pallar typ.. Haha, känner mig rätt mobbad. det är typ bara jag som gillar HP i klassen ;(
Hur är det för er? Kom igen nu mugglisar, NU FÅR VI VÅRA HP-DISSARE ATT LÄSAAAAAAAAA! 10 dec, 2011 13:48 |
|
Borttagen
|
Joo har väll några som läst böckerna och nästan alla har sett filmerna.
10 dec, 2011 13:52 |
|
blablablaa
Elev |
10 dec, 2011 14:09 |
|
Borttagen
|
Men lyx! D:
10 dec, 2011 14:10 |
|
Theabeanr1
Elev |
10 dec, 2011 14:11 |
|
HP.LP
Elev |
Jag har typ 6 HP fans som jag är kompis med.
Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 10 dec, 2011 14:23 |
|
Nevira Enger
Elev |
10 dec, 2011 14:37 |
|
Gosseflikka
Elev |
jaaa typ massa av mina kompisar
fast många e inte superduper fan O.o We are the HARRY POTTER generation!!! <3 10 dec, 2011 14:43 |
|
childhoodlight
Elev |
Majoriteten av mina vänner tycker om Harry Potter.
Fem av mina sex närmsta vänner tycker om serien vilket är underbart. trevor, accioron, Remembrall och expelliarmus är fyra av dem! Remembrall och jag brukade ofta ha maratons med filmerna förra året, men nu har tyvärr hennes intresse för serien flagnat av lite - inte mycket, alls - men just nu, då vi båda två går i nian, tar andra saker upp våran tid! Jag, hon och accioron var även på världspremiären tillsammans i London, där vi fick träffa skådespelarna och Rowling. Även där träffade vi nya vänner, och en vi har ännu kontakt med är Kintsugi! En annan av mina bästa vänner som går i min klass tycker också om Harry Potter. Inte på samma grad som mig, men ett stort intresse har hon allt!
10 dec, 2011 14:49 |
|
Borttagen
|
^ vad härligt att ha sådana vänner! Jag vill också ha nån som vjag kan göra uppfuckade saker med.. Typ åka utomlands till tex wizarding world of Harry potter x)
10 dec, 2011 15:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen