Pepparkakor - HP-motiv
Forum > Off Topic > Pepparkakor - HP-motiv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
Ska baka pepparkakor idag!
Förslag vad jag ska göra? Vill ha att göra med HP & Twilight! ^^ Tänkte göra en HP-blixt bl.a. ![]() 10 dec, 2011 11:50 |
|
Borttagen
|
En kvast! nej förresten, ett trollspö!
10 dec, 2011 11:53 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag o mamma ska göra Hogwarts ^^
10 dec, 2011 11:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
exempel jag drar i detta nu.
(Harry Potter) Djur: Råtta, katt, enhörning, uggla Karaktärer: Dumbledore, Dobby, Harry, Föremål: Lucius stav, glasögon, blixt, kvast, trollstav, kittel, brev/illvrål, kvicken, dagbok, medaljong (The Twilight Saga) ... ... ....eeeh. En hund/varulv/varg? Vampyrmun Tårar (blod eller gråt: Bella är bra på att gråta) En glittrig pepparkaka i form av en vampyr? eeh.. eehh... seriöst? Twilight-pepparkakor? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 11:55 |
|
Minidjuret
Elev |
Gör robert Pattinson så får du båda xD
10 dec, 2011 12:02 |
|
stellaa
Elev |
10 dec, 2011 12:54 |
|
Solkatten
Elev |
Gör Hedwig och/eller Den Gyllene Kvicken
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2011 13:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen