Morgontråd
Forum > Off Topic > Morgontråd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ylva
Elev |
Såg på kvällstråden, men vi små människor som sover då? Så här är en tråd för oss som klarar av att vakna före tolv och direkt loggar in på Mugglarportalen
Vad gör alla Mugglisar så här tidigt? "There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 10 dec, 2011 09:33 |
|
Borttagen
|
jag dricker kaffe
om en timme ska jag till Uppsala och träffa några kompisar c: 10 dec, 2011 09:41 |
|
IamAK
Elev |
kollar på nyhetsmorgon där dom snackar med idol vinnaren
10 dec, 2011 09:41 |
|
Amandan
Elev |
10 dec, 2011 09:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Dricker te och har precis ätit frukost! Så himla gött att vara i fas igen (har bara tagit ca 2-3 veckor...eller något). xD
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 09:43 |
|
Ylva
Elev |
Mowhahaha Amandan måste vara extra jobbigt för dig som somnade för... fyra timmar sen?
Kintsugi: Tack för i omedveten inspiration, tevattnet kokar "There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 10 dec, 2011 09:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Mmmm awesome! Skall snart påbörja andra koppen ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 09:46 |
|
Amandan
Elev |
10 dec, 2011 09:46 |
|
Ylva
Elev |
Spådomskonst min vän, eller så känner jag dig bara
"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 10 dec, 2011 09:47 |
|
Optic
Elev |
Väntar på att mina sega vänner ska vakna, så vi kan ses, fast de vaknar inte förrän om ca. 2 timmar ;(
10 dec, 2011 09:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen