Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Morgontråd

Forum > Off Topic > Morgontråd

1 2 3
Användare Inlägg
Ylva
Elev

Avatar


Såg på kvällstråden, men vi små människor som sover då? Så här är en tråd för oss som klarar av att vakna före tolv och direkt loggar in på Mugglarportalen

Vad gör alla Mugglisar så här tidigt?

"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall

10 dec, 2011 09:33

Borttagen

Avatar


jag dricker kaffe
om en timme ska jag till Uppsala och träffa några kompisar c:

10 dec, 2011 09:41

IamAK
Elev

Avatar


kollar på nyhetsmorgon där dom snackar med idol vinnaren

10 dec, 2011 09:41

Amandan
Elev

Avatar


dör. min pappa tvingar mig att gå upp NU och städa mitt rum. aah. fml.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

10 dec, 2011 09:43

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Dricker te och har precis ätit frukost! Så himla gött att vara i fas igen (har bara tagit ca 2-3 veckor...eller något). xD


Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 dec, 2011 09:43

Ylva
Elev

Avatar


Mowhahaha Amandan måste vara extra jobbigt för dig som somnade för... fyra timmar sen?

Kintsugi: Tack för i omedveten inspiration, tevattnet kokar

"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall

10 dec, 2011 09:45

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Mmmm awesome! Skall snart påbörja andra koppen ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 dec, 2011 09:46

Amandan
Elev

Avatar


^
^Hur visste du? :o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

10 dec, 2011 09:46

Ylva
Elev

Avatar


Spådomskonst min vän, eller så känner jag dig bara

"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall

10 dec, 2011 09:47

Optic
Elev

Avatar


Väntar på att mina sega vänner ska vakna, så vi kan ses, fast de vaknar inte förrän om ca. 2 timmar ;(

10 dec, 2011 09:56

1 2 3

Forum > Off Topic > Morgontråd

Du får inte svara på den här tråden.