pssst min sötis är den sötaste ever
Forum > Off Topic > pssst min sötis är den sötaste ever
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
10 dec, 2011 00:47 |
|
Borttagen
|
Nawwe, vilken finis.
En riktig liten tuffing till fågel du har fått tag på! 10 dec, 2011 01:00 |
|
Borttagen
|
Haha, när jag såg trådnamnet tänkte jag att det handlade om din fågel, och så gjorde det det
MEN, your bird is awesome! 10 dec, 2011 01:31 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: HAHA jag förstår det. I like my bird ;_; Fett besatt typ.Haha, när jag såg trådnamnet tänkte jag att det handlade om din fågel, och så gjorde det det MEN, your bird is awesome! TACK visst är han? ♥ ![]()
10 dec, 2011 15:18 |
|
superman
Elev |
Nu vill jag också ha en fågel
10 dec, 2011 15:19 |
|
Borttagen
|
Fin fågel du har! ♥
10 dec, 2011 16:10 |
|
JoLizz
Elev |
10 dec, 2011 16:15 |
|
Draken Norbert
Elev |
10 dec, 2011 16:26 |
|
mitchan
Lärare |
10 dec, 2011 16:47 |
|
JoLizz
Elev |
'Åh jaha ...
![]()
![]()
10 dec, 2011 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen