Platt hår :/
Forum > Harry Potter > Platt hår :/
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Simonlack
Elev |
Hermione beskrivs ju att ha yvigt hår och buskiga ögonbryn, men jag stör mig lite på att hon hade platt hår i 7 filmen
Emma watsons hår tyckte jag var lite förfint i filmerna (bortsett från 1 filmen) (hoppas det inte finns en sån här tråd) Lily and James one of the cutest couple of time! 9 dec, 2011 22:23 |
|
LoonyMe
Elev |
Jag håller med, men tycker att Emma är så fin att det inte gör något.
9 dec, 2011 22:31 |
|
Sommarflickan
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Jag håller med, men tycker att Emma är så fin att det inte gör något. Håller med ![]() ![]()
9 dec, 2011 22:42 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Simonlack: Hermione beskrivs ju att ha yvigt hår och buskiga ögonbryn, men jag stör mig lite på att hon hade platt hår i 7 filmen Emma watsons hår tyckte jag var lite förfint i filmerna (bortsett från 1 filmen) (hoppas det inte finns en sån här tråd) Jag tycker snarare att Emmas hår var mest Hermione-likt i ettan och DH 1. ''Bushy'' som det beskrivs betyder inte att det är lockigt, något som det verkligen är i, exempelvis, sexan. Där är det väldigt tillgjort med fina lockar, någonting som inte är så mycket Hermione. Men å andra sidan så ser Emma så himla bra ut att de ändå inte hade lyckats göra henne något vidare ''ful''. 9 dec, 2011 22:46 |
|
Borttagen
|
Håller med
9 dec, 2011 23:16 |
|
Borttagen
|
GAAAHHH VARFÖR RAKADE EMMA AV SIG HÅRET EFTER FILMERNA???!!!???!!! D:::::
9 dec, 2011 23:50 |
|
accioron
Elev |
^ För att hon ville separera sig lite från Hermione-looken.
10 dec, 2011 00:04 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av accioron: ^ För att hon ville separera sig lite från Hermione-looken. this! ![]() ![]()
10 dec, 2011 00:13 |
|
contessa
Elev |
Och så ville hon ju även ha en film roll, av vad jag har hört. Typ, "flickan som lekte med elden" eller något sådant
When nothing goes right, go left. 10 dec, 2011 00:16 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av contessa: Och så ville hon ju även ha en film roll, av vad jag har hört. Typ, "flickan som lekte med elden" eller något sådant Det är ett falskt rykte 10 dec, 2011 00:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen