Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jul tråden! 8D

Forum > Off Topic > Jul tråden! 8D

Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Euw, hittade ingen lika dan...:/
Avada kedava på denna om det finns en tvilling.



Ja, då är det snart jul! 8D

Vad tycker ni om julen?
Vad önskar ni er?
Kan ni något kul harry potter julpyssel? 8D

Snacka om vad som helst som har med julen o göra 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcattasbubbla.se%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F12%2Ftomte.jpg

9 dec, 2011 15:25

Borttagen

Avatar


Juljjuljuljul!!!!

Jul är typ det bästa i världen, men tyvärr så tror jag att det redan finns en sån här tråd....

9 dec, 2011 15:26

Minidjuret
Elev

Avatar


Kan du skicka länk? 8D

9 dec, 2011 17:08

Forum > Off Topic > Jul tråden! 8D

Du får inte svara på den här tråden.